zondag 8 januari 2017

Zaterdag 7 januari - Einde

De laatste dag begint met een vroege wekker. We ruimen onze spullen op en maken het huis in orde. De eigenaar geeft ons zonder het huis te zien onze borg terug - volgens Thomas omdat hij allang heeft gemerkt dat we „goed volk” zijn - en dan gaan we naar Civenna, voor een laatste kopje koffie in Bar Sport. 

We rijden naar Malpensa, waar we keurig aankomen één uur voor onze vlucht vertrekt. Zo hebben we nog tijd voor een broodje en een allerlaatste kopje koffie in Italië, en dat geeft Nick weer de mogelijkheid om op de valreep het verschil te ontdekken tussen een ‚espresso’ en een ‚caffe’ (americano). 
We schepen in en komen met een kleine vertraging aan in Amsterdam. Vakantie is fijn, maar thuiskomen van een vakantie is ook heel fijn. Ik ga even naar mijn appartement en dan naar mijn moeder in Bilthoven. 


Ik kijk terug op een heerlijke vakantie. Alles klopte: het huis, het weer, de wandelingen, de koffie, het eten, en bovenal het gezelschap. Ik voel me erg bevoorrecht zulke goede vrienden te hebben. Wat mij betreft gaan we later dit jaar of volgend jaar weer een keer met de La Maziere groep op vakantie. 

Arrivederci!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten